☰ Menu

Wycieczka do Longleat Safari Park dla zwycięzców konkursu

MECA zorganizowała konkurs dla dzieci zatytuowany "Szkoła moich marzeń" Konkurs był skierowany do dzieci z Somerset. W konkursie mogły brać udział dzieci z dwóch kategorii wiekowych: 1). od 6 do 9 lat i 2) od 10 do 12 lat

Dzieci które brały udział w konkursie miały możliwość wyrażenia swoich odczuć odnośnie ich szkolnego życia. W naszym konkursie wzięły udział dzieci z następujących szkół: Wembdon St. George Primary School, Somerset Bridge Primary School, Bridgwater College Academy Primary School and South Petherton Church of England Infant School.
Dzieci stworzyły wspaniałe rysunki między innymi:
"Szkoła na drzewie", "Szkoła piernikowego ludzika", "Szkoła ze zjeżdżalnią z górnego piętra" , "Szkoła rysowania", " Szkoła Lego", "Szkoła księżniczek", "Szkoła mine craftu" oraz wiele innych.
Jedna dziewczynka Ula Wójcik napisała:
"Daleko, daleko od wielkiego głośnego miasta gdzie znajdują się krzaki i zielone farmy za lasem z wielką ilością drzew jest wspaniała szkoła w której jest mnóstwo szczęśliwych dzieci. Szkoła jest jak masywny zamek pełny misternych klas z niespodziankami. Szkoła marzeń dla dzieci które szukają przygód i które są gotowe do odkrywania świata". Ula narysowała także piękny rysunek.

Zwycięzcy konkursu zostali zaproszeni na wycieczkę do Longleat Safari Park. Wycieczka odbyła się 19-go lipca 2014.
Pogoda tego dnia nie dopisała ale byliśmy pełni nadziei i wyruszyliśmy na naszą wycieczkę w dobrych nastrojach.Gdy dotarliśmy na miejsce pogoda jeszcze się pogorszyła ale dzieci były bardzo podekscytowane pomimo wszystko. Mieli wspaniałą zabawę patrząc na zwierzęta przez okna autobusu. Zobaczyliśmy mnóstwo różnych zwierząt: żyrafy, słonie, lwy, jelonki, wielbłądy, wilki i wiele innych. Kiedy przejechaliśmy przez dżunglę pogoda się poprawiła, zza chmur wyjrzało słońce. Mogliśmy opuścić pokład autobusu i odwiedzić inne ciekawe miejsca takie jak świat pingwinów, ptaki, motyle, lemury i wiele innych. Mieliśmy także przejażdżkę pociągiem i rejs statkiem po rzece. W czasie rejsu widzieliśmy wyspę goryli oraz foki wyskakujące z wody. Na koniec poszliśmy na lody i na plac zabaw. W drodze powrotnej było bardzo cicho w autobusie wszystkie dzieci były zmęczone ale pełne wrażeń.